Orange comercializează servicii cu denumirea “Suporter Steaua” dar oferă informații despre F.C. Fcsb

Orange este lider pe piața serviciilor de telefonie mobilă, cu jumătate din utilizatori folosind cel puțin o cartelă SIM de la Orange. La 31 decembrie 2023, grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,5 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,1 milioane de clienți.

În anul 2010, pe 12 mai, Orange România încheia un parteneriat cu clubul FC Steaua (clubul care a folosit ilegal marca Steaua), și lansa cartele PrePay și servicii pentru marile comunități de suporteri din România. De atunci și până în prezent, cei care se abonează la serviciul „Suporter” primesc informații despre echipa, despre goluri și marcatori la fiecare meci al echipei pentru care optează. Totuși, în 2014, Înalta Curte de Casație și Justiție a decis anularea mărcii „Steaua”, înregistrată de clubul patronat de Gigi Becali, iar acesta ar fi trebuit să își notifice toți partenerii, și atât ei cât și aceștia să nu mai folosească brandul Steaua. Ca să fie clar acea optiune nu este pentru Steaua București cum ea se numește, abonându-te la suporter Steaua, primești informații despre F.C. Fcsb. Timp de 10 ani, Orange a folosit această opțiune (Trimite un SMS gratuit cu numele echipei preferate „Steaua” la 321) cel mai probabil în parteneriat cu Fcsb.

Întrebări:

– Este justificată acțiunea în judecată a clubului Steaua împotriva Orange România, pe motiv că aceștia nu doar au creat confuzie între cluburi, dar și au obținut beneficii financiare vânzând un produs sub un alt nume?

– Fcsb, probabil având un parteneriat cu Orange, nu a încălcat orice prevedere (de exemplu cele pe care Domnul Bachide și Roșu nu au dorit să le includă în contractul de inchiriere al stadionului) și a folosit ilegal numele Steaua într-un parteneriat, deși nu avea acest drept (nu există informații clare despre existența acestui contract, dar este puțin probabil ca Orange să nu aibă absolut nimic semnat cu cluburile ale căror informații le oferă contra cost)?

– Timp de 10 ani, de ce nu s-a sesizat nimeni din club, deși aceste aspecte au fost adesea discutate verbal atât cu conducerea, cât și cu angajații din departamentul juridic?

– Ar trebui ca noi, suporterii, să ne abonăm la acest serviciu ( Dacă ai Orange trimite un SMS gratuit cu numele „Steaua” la 321) și să acționăm în judecată firma Orange, deoarece toate resursele din club sunt canalizate pe ceea ce contează: „se lucrează, se analizează și se caută toate opțiunile pentru promovare”?

– De ce există atât de mult haos în clubul Steaua și de ce aceștia se ascund mereu, chiar și acum nu este clar dacă vor avea curajul de a organiza o conferință de presă în care să explice care sunt planurile de viitor ale clubului? Este extrem de penibil să repetăm aceste întrebări.

#înGhenceadoarSteaua#CeiCareNUauTrădat#spiritdeluptă#aicieSteaua#vremSteauaînA